Isototal Quality First

SOLUTIILE NOASTRE - adaptate necesitatilor organizatiei Dumneavoastra

Solutii web pentru managementul calitatii

Pentru a testa aplicatiile descrise mai jos, accesati http://erp.isototal.ro, unde se prezinta un exemplu de portal pentru o societate virtuala "ISOTOTAL demo".

Toate aplicatiile prezentate pot fi configurate in functie de specificul fiecarei organizatii.

Solutiile noastre sunt bazate pe tehnologii web, adaptate individual functie de nevoile clientului. Aplicatiile dezvoltate sunt usor de inteles si utilizat, cu interfete grafice personalizate si pot fi grupate intr-un portal web intranet sau internet. Utilizarea acestor aplicatii va asigura indeplinirea unei bune parti din cerintele ISO 9001, facand mai usoara obtinerea certificarii si mentinerea acesteia, fiind in acelasi timp si un instrument necesar pentru asigurarea calitatii produselor si serviciilor.



Informatiile le gestionati cu ajutorul documentelor, de aceea integritatea si controlul documentelor este extrem de importanta pentru orice organizatie.

Procedurile obligatorii cerute de ISO 9001, Controlul documentelor, Controlul inregistrarilor, Controlul produsului neconform, Actiuni corective, Actiuni preventive si Manualul calitatii sunt in mare masura acoperite de aplicatiile:


  1. Sistem pentru managementul documentelor - DMS ( Document Management System )
  2. Sistem gestiune reclamatii de calitate si logistice (de la clienti, interne si la furnizori)
  3. Sistem electronic de realizare, aprobare, difuzare si urmarire planuri de actiuni
  4. Sistem pentru administrarea dispozitivelor de masurare si monitorizare

Fiecare organizatie are definite propriile procese in cadrul sistemelor de management (SMC, SMM).

Noi va ajutam sa optimizati oricare dintre aceste procese prin solutii software, configurate conform necesitatilor si asteptarilor dumneavoastra.


Top pagina

Sistem de management documente

controlul documentelor, managementul documentelor (document management system - DMS)    Prezentare video:

Generare aprobare si difuzare document

Revizuire / modificare document


De ce sa utilizam un sistem electronic pentru managementul documentelor?

  1. Studiile arata ca in majoritatea companiilor, angajatii cu experienta pierd pana la 40% din timpul lor incercand sa caute informatii care le sunt necesare pentru a-si indeplini sarcinile.
  2. Adesea cand intampinam probleme complexe avem nevoie sa vedem situatia anterioara, iar un sistem electronic pentru managementul documentelor si fluxurilor de lucru este cel mai usor mijloc de realizare.
  3. Timpul pierdut pentru cautarea de documente, recreerea celor existente si folosirea informatiilor nestructurate duce la mari pierderi de resurse.
  4. Avantajele utilizarii unui sistem electronic de management al documentelor sunt cresterea productivitatii si eficientei personalului implicat, structurarea informatiilor, pastrarea in siguranta a datelor si reducerea spatiilor de depozitare.
  5. DMS (Document Management System) un instrument eficient pentru implementarea si mentinerea standardelor de calitate cerute de ISO si contribuie la standardizarea comunicarii in interiorul companiei.

In concluzie cel mai bun control asupra documentelor intr-o organizatie se face prin utilizarea unui sistem electronic de management al documentelor - DMS (Document Management System)



Solutia noastra

Isototal Quality First vine in ajutorul companiilor cu o aplicatie care in opinia noastra satisface cel mai bine cerintele unui sistem de management al documentelor si cerintele standardului ISO 9001 pentru procedurile Controlul documentelor, Controlul inregistrarilor si Manualul calitatii: organizare, creare, aprobare, difuzare, gestiune versiuni, arhivare, cautare, securizare, accesibilitate.

Pentru o idee de ansamblu inainte de testarea sistemului, descriem mai jos caracteristicile principale:

  1. Structura de directoare/fisiere in care sunt organizate documentele este definita de organizatie si este asemanatoare celei din windows explorer, familiara oricarui utilizator
  2. Pentru directoarele/ subdirectoarele stabilite se pot defini drepturi de vizualizare, modificare, adaugare documente pentru fiecare utilizator.
  3. Aplicatia permite definirea de tipuri de documente si pentru fiecare tip de document se pot stabili reguli de codificare (denumire) si aprobare ale acestora.
  4. Orice document din sistem poate fi gasit in cateva secunde prin optiunea de cautare dupa anumite proprietati: cod, nume, titlu.
  5. Previne schimbarile simultane: un document luat de pe server este marcat astfel incat nici un alt utilizator nu va putea sa il modifice
  6. Este folosita doar ultima versiune: un utilizator care doreste sa vizualizeze/modifice un document, va lua implicit ultima versiune de pe server
  7. Previne suprapunerea datelor: Cand un document este luat de pe server si modificat, o noua versiune este creata dupa modificare, versiunea anterioara ramanand pe server, asigurandu-se in acelasi timp un istoric al documentului
  8. Securitate date: toate fisiere sunt arhivate/criptate la introducerea in sistem, neputand fi accesate si vizualizate decat cu acest sistem.
  9. Semnaturi digitale: daca doriti ca documentele in format electronic sa fie recunoscute juridic, sistemul va ofera posibilitatea de a le semna electronic.
  10. Un modul de mesaje si notificari in interiorul sistemului si prin email, intre: sistem - utilizator si utilizator - utilizator.
  11. Interfata web compatibila cu Internet Explorer si Mozilla Firefox, putind fi utilizat in intranet si internet.

Pentru a testa sistemul de management documente accesati http://erp.isototal.ro, unde se prezinta un exemplu de portal pentru o societate virtuala "ISOTOTAL demo"


Top pagina

Sistem de gestiune reclamatii de calitate si logistice


De ce sa utilizam un sistem pentru managementul reclamatiilor?

  1. Identificarea problemelor, analiza lor, stabilirea si implementerea actiunilor, urmarirea si verificarea actiunilor, generalizarea si transversalizarea actiunilor, sunt activitati care trebuiesc planificate si urmarite in modul cel mai eficient pentru asigurarea calitatii produselor si serviciilor.
  2. Disponibilitatea informatiilor necesare, viteza de reactie si modul de comunicare sunt cei mai importanti factori in rezolvarea problemelor. Din pacate majoritatea organizatiilor intampina dificultati in asigurarea acestor factori.
  3. Elementele de tratare a neconformitatilor (comunicare, timp de raspuns, securizare client, probleme recurente, disponibilitate informatii) intre clienti si furnizori, sunt puncte sensibile si canteresc greu in luarea deciziilor de selectare a furnizorilor.
  4. Rezolvarea problemelor intalnite la produsele aprovizionate se face mult mai usor prin folosirea unui sistem comun standardizat cu furnizorul, sistem care sa faciliteze accesul la informatii si tratarea eficienta a problemelor.

Solutia noastra

Ceea ce va oferim noi este cadrul suport pe care sa va desfasurati activitatile de tratare a neconformitatilor / reclamatiilor de calitate si logistice.

Acest cadru suport urmareste si asigura desfasurarea si validarea activitatilor la termenele stabilite. Daca un termen de finalizare a unei etape este depasit sistemul trimite automat email responsabililor.

Aplicatia pastreaza toate reclamatiile si informatiile asociate acestora in sistem, grupate pe tip reclamatie (de la client, interna, la furnizor), tipuri de defect (km0, garantie) sau orice alta configuratie ceruta.

Configurarea sistemului se poate face pentru fiecare organizatie in parte functie de procedurile si forma fiselor de tratare a neconformitatilor (8D, PDCA, s.a.)


Pentru a testa sistemul de management reclamatii / neconformitati accesati http://erp.isototal.ro, unde se prezinta un exemplu de portal pentru o societate virtuala "ISOTOTAL demo"


Top pagina

Sistem pentru managementul planurilor de actiuni

actiuni preventive, actiuni corective    Prezentare video:

Creare, aprobare si difuzare planuri de actiuni



De ce sa utilizam un sistem electronic pentru managementul planurilor de actiuni?

  1. Cand vorbim despre calitate, vorbim despre imbunatatire continua si implicit despre actiuni corective si actiuni preventive, cerinte obligatorii ale standardului ISO 9001. Din experienta am constat ca principala cauza de aparitie/reaparitie a neconformitatilor intr-un proces o reprezinta modul ineficient de gestionare a actiunilor preventive si corective.
  2. Aceste actiuni grupate in planuri de actiuni pe suport de hartie, dupa ce au fost realizate sunt arhivate, fiind greu de regasit ulterior cand avem nevoie de ele fie ca dezvoltam produse noi, procese noi sau intampinam probleme cu care este posibil sa ne fi confruntat in trecut.
  3. In anumite situatii informatiile continute intr-un plan de actiuni din trecut, sunt cele mai importante pentru rezolvarea unei probleme. Regasirea acelor informatii devine atunci e insasi o problema.
  4. Se stie ca in tratarea problemor dintr-o organizatie, "timpul / reactia" reprezinta un factor important. In majoritatea organizatiilor, timpul in care se intocmeste, aproba, difuzeaza si urmareste un plan de actiuni este foarte mare si datorita modului ineficient/nestructurat de transmitere a documentelor.

Solutia noastra

Solutia oferita de noi nu face dacat sa rezolve toate probleme mentionate mai sus printr-un sistem structurat, optimizat sa faciliteze difuzarea informatiei si accesul la informatie. Este un instrument pentru centralizarea actiunilor urmarite sau finalizate intr-o organizatie, fiind de mare ajutor in cazul auditurilor interne sau externe.


Pentru a testa sistemul de management al planurilor de actiuni accesati http://erp.isototal.ro, unde se prezinta un exemplu de portal pentru o societate virtuala "ISOTOTAL demo"


Top pagina

Sistem pentru administrare DMM-uri

administrare DMM    Prezentare video:

Administrare DMM


Este un sistem care va ajuta sa gestionati dispozitivele de masura si monitorizare din organizatie. Acesta poate fi configurat in functie de cerinte, pentru fiecare organizatie in parte.


Pentru a testa sistemul de management DMM-uri accesati http://erp.isototal.ro, unde se prezinta un exemplu de portal pentru o societate virtuala "ISOTOTAL demo"


Top pagina



Cele mai cautate cuvinte in dictionar: calitate totala, controlul documentelor, controlul inregistrarilor, dms, document management system, iso 9001, manualul calitatii, managementul calitatii, calitate, proceduri iso, proceduri calitate, asigurarea calitatii, standard, imbunatatire continua, TQM, managementul documentelor, management documente, management al documentelor, actiuni preventive, actiuni corective, controlul produsului neconform, sofware pentru managementul documentelor, proceduri ISO 9001, managementul calitatii totale, software managementul documentelor, SMC,